Nejčastěji kladené otázky

Vyberte okruh tématu: Objednávky | Reklamace | Velkoobchod | Doprava do zahraničí | Newsletter | Problém s přihlášením | Osobní vyzvednutí objednávky | Výroba modelů na zakázkuVšeobecně o produktech

.

Objednávky (sloučení, storno, úprava, platba a jejich stav)

1) V e-shopu jsem uskutečnil/a dvě a více objednávek. Je možnost jejich dodatečného sloučení?

Objednávky bohužel neslučujeme, proto vždy každé uskutečnění objednávky pečlivě zvažte!

2) Jakým způsobem mohu odeslanou objednávku stornovat či dodatečně upravit (přidání dalšího zboží apod.)?

Objednávku lze stornovat nebo dodatečně upravit do 30 minut od jejího uskutečnění a to pouze na e-mailové adrese abrex@abrex.cz nebo telefonním čísle +420 602 334 693 (pondělí až pátek od 8:00 do 16:30). Nutností je však neotálet a informovat nás obratem!

3) Potřebuji zjistit stav mé objednávky. Kde o ní zjistím aktuální informace?

Pro získání informací o stavu objednávek nás, prosím, kontaktujte na telefonním čísle +420 602 334 693 (pondělí až pátek od 8:00 do 16:30) nebo na e-mailové adrese abrex@abrex.cz.

4) Když si objednám zboží na Slovensko, mohu platit eury nebo musím platit jen českými korunami?

Platba v eurech je na Slovensko možná pouze u výběru dopravy přepravcem s dobírkou, kdy se částka na eura přepočítává aktuálním kurzem dle přepravce. Všechny ostatní možnosti dopravy se hradí pouze v českých korunách.

5) Jaký je IBAN a BIC (SWIFT) kód pro platbu na Slovensko?

IBAN: CZ20 2600 0000 0020 5694 0105
BIC: CITICZPX

6) Zapomněl/a jsem uhradit objednávku a chtěl/a bych tak po několika dnech učinit dodatečně. Hrozí v souvislosti s mou objednávkou nějaká komplikace?

V případě, že neuhradíte uskutečněnou objednávku z našeho e-shopu nejpozději do 7 pracovních dnů po splatnosti zálohé faktury, vyhrazujeme si právo ji zrušit a tím tak uvolnit blokované zboží zpět do prodeje.

7) V objednávce mi byly sníženy počty objednaných produktů. Mohu vědět proč se tak stalo?

Aby to bylo vůči všem našim sběratelům fér, vyhrazujeme si právo u vybraných produktů s omezeným množstvím na případné snížení počtu kusů v objednávce. Tato skutečnost bývá u daných produktů uvedena v jejich popisu.

.

Reklamace

1) Zboží mi přišlo poškozené nebo nekompletní. Jak mám dále postupovat?

Nejideálnějším řešením je postupovat podle našeho reklamačního řádu, který naleznete společně s reklamačním formulářem na tomto odkaze.

2) Objednal/a jsem si limitovanou edici, ale bohužel ji musím reklamovat. Je možné ji pouze vyměnit za jiný kus?

Jelikož jsou limitované edice omezené svým celkovým množstvím (například jen 100 vyrobených kusů apod.) a většinou jsou během krátké doby vyprodány, výměna kus za kus zde proto není možná a danou situaci tak řešíme vrácením peněz.

3) Potřebuji zjistit stav mé reklamace. Kde o ní zjistím aktuální informace?

Pro získání informací o stavu reklamací nás, prosím, kontaktujte na telefonním čísle +420 725 762 686 (pondělí až pátek od 8:00 do 14:30) nebo na e-mailové adrese reklamace@abrex.cz.

4) Jak je to s vrácením poštovného při reklamaci?

V případě reklamace, kdy neseme odpovědnost za vady věci, má zákazník vždy právo na proplacení účelně vynaložených nákladů, tedy i poštovného, které hradil při dodání výrobku a dále které vynaložil při zaslání zboží zpět za účelem reklamace. Více informací k tomuto tématu naleznete na tomto odkaze.

.

Velkoobchod

1) Měl/a bych zájem o velkoobchodní spolupráci, co pro to musím udělat?

V případě zájmu o velkoobchodní spolupráci nás, prosím, kontaktujte na e-mailové adrese robert.svec@abrex.cz nebo telefonním čísle +420 603 802 698.

2) Co musím udělat pro to, aby se mi u objednávky propsala sleva u všech produktů?

Pokud jste náš velkoobchodní partner, je důležité se vždy před každým zahájením objednávky a samotným přidáváním produktů do košíku přihlásit přes nově vzniklou sekci Přihlášení pro velkoobchod! Pokud se tedy přihlásíte až v průběhu nákupu, u produktů, které do košíku byly mezitím před přihlášením vloženy, nebude započtena velkoobchodní cena, proto je důležité se vždy před započetím objednávky přihlásit!

.

Doprava do zahraničí

1) Zasíláte zboží i na Slovensko? Pokud ano, jakou formou?

Zboží na Slovensko zasíláme a to prostřednictvím přepravní společnosti PPL nebo GEIS. Cena dopravy je 250 Kč, avšak při objednávce nad 3 500 Kč (včetně DPH) dopravu získáváte zdarma.

2) Zasíláte zboží i mimo Českou a Slovenkou republiku?

Zboží bohužel zasíláme pouze do těchto dvou zmiňovaných států. V případě platby objednávky, u které bude vyplněna jiná země, než je uvedeno výše, bude platba vrácena, ale bude z ní účtován manipulační poplatek ve výši 5 EUR! Pro většinu ostatních států máme obchodního partnera, u kterého lze naše modely zakoupit. V případě zájmu o kontakt na partnera pro daný stát nás neváhejte kontaktovat. Veškeré informace o dopravě naleznete v sekci Doprava a balné a to kliknutím zde.

.

Newsletter

1) Jsem přihlášen/a k odběru Vašeho newsletteru, ale nechodí mi. Co mám dělat?

V tomto případě v e-mailovém klientovi doporučujeme zkontrolovat složky typu Hromadné, Nevyžádaná pošta či SPAM. Často se totiž stává, že je zmínění klienti na základě určitých algoritmů filtrují, což nemáme šanci ovlivnit.

2) Jak je možné, že mi chodí newsletter aniž bych se k jeho odběru přihlásil/a?

Náš newsletter, jenž je obchoním sdělením, Vám začal chodit z toho důvodu, že jste od pátku 25. května 2018 (dále v posledních dvou letech od tohoto data), kdy vstoupilo v platnost obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR, nakoupil/a na našem e-shopu či se stal naším klientem. Pokud jste tak ale neučinil/a, neváhejte se na nás obratem obrátit.

.

Problém s přihlášením

1) Zapoměl/a jsem heslo se svému účtu. Jakým způsobem heslo obnovím?

V případě zapomenutého hesla vložte svou e-mailovou adresu, pod kterou jste se registroval/a, na tomto odkaze a vyčkejte na e-mail s novými přihlašovacími údaji.

.

Osobní vyzvednutí objednávky

1) Lze si vyzvednout objednávku uskutečněnou na Vašem e-shopu někde osobně?

Ačkoli bychom v tomto směru našim zákazníkům rádi vyhověli, osobní odběr bohužel není možný a to jak z logistických, tak i skladovacích důvodů.

.

Výroba modelů na zakázku

1) Mohu si u Vás nechat vyrobit model na zakázku?

Výroba modelů  na zakázku je velice individuální záležitost, u které je nutno brát v potaz, zda by se jednalo o vývoj zcela nového modelu a nebo jen o potisk již existujícího modelu z naší aktuální nabídky. Pokud by se jednalo o kompletně nový model, u toho je třeba díky nemalým zřizovacím nákladům odebrat v počtu minimálně 10 tisíc kusů. Pokud by se jednalo jen o potisk existujícího modelu, u něj je třeba odebrat minimálně 200 kusů. Co se potisku týče, záleží na jeho konkrétní formě provedení a celkové náročnosti.

2) Model pro potisk, který jsem si předběžně vybral/a, již není skladem. Lze ho dodatečně doobjednat?

Co se všeobecné dovýroby nedostupných modelů týče, je to záležitost s dlouhodobým časovým horizontem. Vždy záleží na daném požadovaném množství, protože dovýroba o malém počtu kusů je většinou poměrně dosti náročná a ne vždy jsme schopni ji zrealizovat.

.

Všeobecně o produktech

1) Lze si objednat i modely, které se nenachází v nabídce e-shopu, např. modely pro konkrétní události typu Legendy či Sraz veteránů a podobně?

Takovéto modely objednat nelze, protože jsou to speciální modely, které jsou svou charakteristikou určeny výhradně pro danou událost.

2) Kde se vyrábí Vaše modely?

Naše modely jsou stále převážně vyráběny v Číně, ale postupně se snažíme výrobu přesunout do naší české továrny v Divišově, kde jsme prozatímně kompletně vyrobili model Škoda Forman, Škoda 1201, Škoda Garde a Škoda 180/200 RS (kompletní přehled modelů vyrobených v Česko republice naleznezte zde).

3) Modely jakých všech motoristických značek lze u Vás zakoupit?

Naše nabídka zahrnuje kovové modely aut a motocyklů z československé a české produkce. Konkrétně se jedná především o značky Aprilia, Buggyra, Jawa, Laurin & Klement, Laurin & Klement - Škoda, Multicar, Praga, Škoda, Tatra a Ogar.

4) Proč Vaše nabídka nezahrnuje mnou konkrétně poptávaný, doposud nevyráběný, model?

Jelikož není v našich silách vyrobit všechny modely naráz, je naše výroba postupná. Zmapování výroby probíhá systematicky, v návaznosti na nespočet modelů, které za celou dobu své existence výše uvedené značky vyprodukovaly, tak nelze učinit během roku či dvou. Aktuálně se však soustředíme na realizaci spousty dalších modelů, které jsou pro nás v danou chvíli prioritou. Pokud bychom se ale do zmiňovaného modelu pustili, určitě se o něm včas dozvíte skrze naše sociální sítě či náš newsletter.

5) Mám pocit, že objednaný model nemá barvu, která je zobrazena na jeho fotografiích. Co mám dělat?

Jelikož mají produktové fotografie občas tendenci zkreslovat, což častokrát zapříčiňují jednotlivá elektronická zařízení, může se díky této skutečnosti stát, že se obdržený odstín barvy může nepatrně lišit. Model samozřejmě můžete vrátit nebo ho vyměnit za jiný.

6) Čím se od běžných modelů liší modely, které jsou na e-shopu zařazeny do série Abstraktní?

Jedná se o takové modely, které jsou zcela totožné s tvary reálných vozidel, jen se liší barevným provedením, které u skutečného vozidla neexistovalo.