Nejčastěji kladené otázky

Doprava do zahraničí

1) Zasíláte zboží i na Slovensko? Pokud ano, jakou formou?

Zboží na Slovensko zasíláme a to prostřednictvím přepravní společnosti PPL. Cena dopravy je 250 Kč, avšak při objednávce nad 3 500 Kč (včetně DPH) dopravu získáváte zdarma.

2) Zasíláte zboží i mimo Českou a Slovenkou republiku?

Zboží bohužel zasíláme pouze do těchto dvou zmiňovaných států. Pro většinu ostatních států máme obchodního partnera, u kterého lze naše modely zakoupit. V případě zájmu o kontakt na partnera pro daný stát nás neváhejte kontaktovat.

  • TIP: Veškeré informace o dopravě naleznete v sekci Možnosti dopravy a platby a to kliknutím zde.

Problém s přihlášením

1) Zapoměl/a jsem heslo se svému účtu. Jakým způsobem heslo obnovím?

V případě zapomenutého hesla vložte svou e-mailovou adresu, pod kterou jste se registroval/a, na tomto odkaze a vyčkejte na e-mail s novými přihlašovacími údaji.

Osobní vyzvednutí objednávky

1) Lze si vyzvednout objednávku uskutečněnou na Vašem e-shopu někde osobně?

Ačkoli bychom v tomto směru našim zákazníkům rádi vyhověli, osobní odběr bohužel není možný a to jak z logistických, tak i skladovacích důvodů.

Výroba modelů na zakázku

1) Mohu si u Vás nechat vyrobit model na zakázku?

Výroba modelů  na zakázku je velice individuální záležitost, u které je nutno brát v potaz, zda by se jednalo o vývoj zcela nového modelu a nebo jen o potisk již existujícího modelu z naší aktuální nabídky. Pokud by se jednalo o kompletně nový model, u toho je třeba díky nemalým zřizovacím nákladům odebrat v počtu minimálně 10 tisíc kusů. Pokud by se jednalo jen o potisk existujícího modelu, u něj je třeba odebrat minimálně 200 kusů. Co se potisku týče, záleží na jeho konkrétní formě provedení a celkové náročnosti.

2) Model pro potisk, který jsem si předběžně vybral/a, již není skladem. Lze ho dodatečně doobjednat?

Co se všeobecné dovýroby nedostupných modelů týče, je to záležitost s dlouhodobým časovým horizontem. Vždy záleží na daném požadovaném množství, protože dovýroba o malém počtu kusů je většinou poměrně dosti náročná a ne vždy jsme schopni ji zrealizovat.

Všeobecně o produktech

1) Lze si objednat i modely, které se nenachází v nabídce e-shopu, např. modely pro konkrétní události typu Legendy či Sraz veteránů a podobně?

Takovéto modely objednat nelze, protože jsou to speciální modely, které jsou svou charakteristikou určeny výhradně pro danou událost.

2) Kde se vyrábí Vaše modely?

Naše modely jsou převážně vyráběny v Číně, ale postupně se snažíme výrobu přesunout do naší české továrny v Divišově, kde jsme prozatímně kompletně vyrobili model Škoda Forman (1998) a Škoda 1201 (1956).

3) Modely jakých všech motoristických značek lze u Vás zakoupit?

Naše nabídka zahrnuje značky Aprilia, Buggyra, Jawa, Laurin & Klement, Laurin & Klement - Škoda, Praga, Škoda, Tatra a Ogar.

4) Co znamená, když je produkt označen slovním spojením Model měsíce?

Model měsíce funguje na bázi doprodeje posledních kusů za zvýhodněnou cenu. Takto označený model lze za tuto cenu nakupovat pouze v období měsíce, kterým je model označen, tzn. že pokud se jedná o Model měsíce pro měsíc září, dostupný bude jen v průběhu září nebo do jeho předčasného vyprodání zásob.

  • TIP: Veškeré informace o takto označených modelech naleznete v sekci Model měsíce a to kliknutím zde.

ABREX Newsletter

1) Co mám dělat, když mi přestal chodit Váš pravidelný newsletter?

V souvislosti s nařízením GDPR jsme s dostatečným předstihem informovali o tom, že pro odebírání newsletteru je třeba se na tomto odkaze přeregistrovat, protože důvodní databázi budeme s ohledem na ochranu osobních údajů kompletně mazat. Pokud jste tak neučili, je možné, že právě to může být tím důvodem. Pokud jste se ale přeregistroval/a a e-maily Vám i nadále nechodí, s největší pravděpodobností se Vám tyto e-maily automaticky blokují a následně filtrují do jedné z těchto složek: Hromadné, Spam či Nevyžádaná pošta. To bohužel nemáme šanci ovlivnit, protože tyto filtry jsou algoritmicky nastaveny poskytovatelem Vaší e-mailové schránky. Jedinou možností je tedy e-maily kontrolovat v těchto složkách a nebo si naši adresu přidat na tzv. whitelist, což je seznam povolených a bezpečných e-mailových adres.

Objednávky (sloučení, storno a úprava)

1) V e-shopu jsem uskutečnil/a dvě a více objednávek. Je možnost jejich dodatečného sloučení?

V tomto případě nás nejpozději do 30 minut od jejich odeslání kontaktujte na e-mailové adrese abrex@abrex.cz nebo telefonním čísle +420 602 334 693.

2) Jakým způsobem mohu odeslanou objednávku stornovat či dodatečně upravit (přidání dalšího zboží apod.)?

Objednávku lze stornovat nebo dodatečně upravit do 30 minut od jejího uskutečnění na e-mailové adrese abrex@abrex.cz nebo telefonním čísle +420 602 334 693. Nutností je však neotálet a informovat nás obratem.

  • TIP: Veškeré informace o nákupu naleznete v sekci Všeobecné obchodní podmínky a to kliknutím zde.

Reklamace

1) Zboží mi přišlo poškozené nebo nekompletní. Jak mám dále postupovat?

Nejideálnějším řešením je postupovat podle našeho reklamačního řádu, který naleznete na tomto odkaze, případně nás můžete kontaktovat na e-mailové adrese abrex@abrex.cz nebo telefonním čísle +420 602 334 693.