Doprava a balné

 Náš tip: ​ Pokud si s něčím nevíte rady, doporučujeme navštívit sekci Nejčastěji kladené otázky. Je totiž možné, že právě v nich se nachází odpověď na Vaši otázku.

.

Nechceme, aby vaše rozsáhlé sbírky zbytečně dlouhou zely prázdnými místy, připravenými pro naše (nejen) nově vyprodukované kousky, a tak se snažíme dodat veškeré uskutečněné objednávky co nejdříve a pro vás samozřejmě co nejpohodlněji, proto vám také nabízíme široké možnosti jejich doručení.

Kdy nemusíte platit za dopravu a balné?

V případě maloobchodní objednávky zboží v hodnotě vyšší než 3 500 Kč (vč. DPH) je doprava a balné po České republice a Slovensku ZDARMA!
V případě velkoobchodní objednávky zboží v hodnotě vyšší než 5 000 Kč (bez DPH) je doprava a balné po České republice ZDARMA!

.

Doručení do České republiky

Zásilkovna Česko - 75 Kč (vč. DPH)

Zásilkovna je služba zaměřená zejména na doručování menších a lehčích zásilek (max. hmotnost zásilky: 5 kg; max. rozměr jedné strany zásilky: 70 cm; max. součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm); min. rozměry: 10 × 7 × 1 cm). Doručení do Zásilkovny je určeno objednávkám do max. částky 20 000 Kč. V Zásilkovně činí standardní doba úschovy 7 dní. Pokud předem víte, že si zásilku nestihnete vyzvednout, můžete si úschovu před uplynutím původní 7denní lhůty prodloužit na 21 dní.

O předání zásilky Zásilkovně k přepravě budete informování e-mailem s trasovacím číslem, díky němuž budete moci zásilku sledovat.

Ve chvíli, kdy zásilka dorazí na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny (platí včetně Z-Boxů a AlzaBoxů), obdržíte prostřednictvím SMS či e-mailem (případně ho najdete také v aplikaci) heslo pro vydání zásilky. Pokud si nestíháte zboží vyzvednout během 7 dnů, můžete pomocí odpovědní SMS nebo aplikace Sledování zásilky lhůtu prodloužit až na 21 dní.

Heslo použijte na pobočce Zásilkovny nebo ve vybraném boxu, na jeho základě vám bude zásilka vydána. Vyzvednutím můžete pověřit i jinou osobu, stačí jí toto heslo předat, je totiž jediným nutným dokladem práva na zásilku. V Zásilkovně po Vás nechtějí občanský ani jiný průkaz.

.

Česká pošta - balík do ruky - 130 Kč (vč. DPH)

Doručení běžného balíku po celé České Republice. Objednané zboží Vám Česká pošta doručí v co nejkratší možné době po expedici z našeho skladu až domů (expedice standardně trvá 3-5 dnů). O termínu doručení Vás bude Česká pošta informovat prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailem.

Kde se Váš balíček nachází, si můžete ověřit v on-line systému České pošty: Sledování zásilky

Pokud Vás kurýr České pošty nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště. Na té bude zásilka uložena k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní. V průběhu této lhůty Vás Česká pošta bude o uložení ještě jednou informovat. Na kontaktu na zanechaném oznámení (nebo v informačním e-mailu) si můžete s Českou poštou domluvit opětovné doručení až domů v termínu, který Vám bude lépe vyhovovat. Případně můžete změnit i místo dodání: Změna termínu nebo místa pro dodání.

.

Dopravce (PPL/GEIS) - 130 Kč (vč. DPH)

Doručení běžného balíku po celé České Republice. Objednané zboží Vám PPL/GEIS doručí nejbližší pracovní den po expedici z našeho skladu až domů (expedice standardně trvá 3-5 dnů). Jakmile PPL/GEIS převezme Vaši zásilku, odešle Vám SMS s předpokládaným termínem doručení. V den, kdy Vám bude balíček doručován, dostanete další SMS zprávu s časovým rozmezím, ve kterém Vás řidič navštíví. Než k vám přijede dodávka PPL/GEIS, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení bývá od 8 do 18 hodin.

Průběh doručování zásilky můžete sledovat v on-line systému: Sledování zásilky PPL / Sledování zásilky GEIS

Pokud Vás kurýr PPL/GEIS nezastihne doma, budete o tom okamžitě informováni emailem. PPL/GEIS se bude snažit doručit Vaši zásilku na druhý pokus. Předtím opět dostanete SMS s informací o novém datu doručení. Podle uvedených dispozic máte možnost přímo na www.pplbalik.cz nebo www.geis-group.cz provést změnu místa doručení, data doručení, příjemce balíku. Pokud se zásilku nepodaří doručit ani tentokrát, dostanete emailovou zprávu s výzvou kontaktovat příslušné odběrné místo PPL/GEIS. Zásilka bude zásilka uložena k převzetí 7 dní. V průběhu této lhůty Vás PPL/GEIS bude o uložení ještě jednou informovat.

.

Doručení na Slovensko

Zásilkovna Slovensko - 125 Kč (vč. DPH)

Zásilkovna je služba zaměřená zejména na doručování menších a lehčích zásilek (max. hmotnost zásilky: 5 kg; max. rozměr jedné strany zásilky: 70 cm; max. součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm); min. rozměry: 10 × 7 × 1 cm). Doručení do Zásilkovny je určeno objednávkám do max. částky 20 000 Kč. V Zásilkovně činí standardní doba úschovy 7 dní. Pokud předem víte, že si zásilku nestihnete vyzvednout, můžete si úschovu před uplynutím původní 7denní lhůty prodloužit na 21 dní.

O předání zásilky Zásilkovně k přepravě budete informování e-mailem s trasovacím číslem, díky němuž budete moci zásilku sledovat.

Ve chvíli, kdy zásilka dorazí na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny (platí včetně Z-Boxů a AlzaBoxů), obdržíte prostřednictvím SMS či e-mailem (případně ho najdete také v aplikaci) heslo pro vydání zásilky. Pokud si nestíháte zboží vyzvednout během 7 dnů, můžete pomocí odpovědní SMS nebo aplikace Sledování zásilky lhůtu prodloužit až na 21 dní.

Heslo použijte na pobočce Zásilkovny nebo ve vybraném boxu, na jeho základě vám bude zásilka vydána. Vyzvednutím můžete pověřit i jinou osobu, stačí jí toto heslo předat, je totiž jediným nutným dokladem práva na zásilku. V Zásilkovně po Vás nechtějí občanský ani jiný průkaz.

.

Dopravce (PPL/GEIS) - 250 Kč (vč. DPH) 

Doručení běžného balíku po celém Slovensku. Objednané zboží Vám PPL/GEIS doručí nejbližší pracovní den po expedici z našeho skladu až domů (expedice standardně trvá 3-5 dnů). Jakmile PPL/GEIS převezme Vaši zásilku, odešle Vám SMS s předpokládaným termínem doručení. V den, kdy Vám bude balíček doručován, dostanete další SMS zprávu s časovým rozmezím, ve kterém Vás řidič navštíví. Než k vám přijede dodávka PPL/GEIS, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení bývá od 8 do 18 hodin.

Průběh doručování zásilky můžete sledovat v on-line systému: Sledování zásilky PPL / Sledování zásilky GEIS

Pokud Vás kurýr PPL/GEIS nezastihne doma, budete o tom okamžitě informováni emailem. PPL/GEIS se bude snažit doručit Vaši zásilku na druhý pokus. Předtím opět dostanete SMS s informací o novém datu doručení. Podle uvedených dispozic máte možnost přímo na www.pplbalik.cz nebo www.geis-group.cz provést změnu místa doručení, data doručení, příjemce balíku. Pokud se zásilku nepodaří doručit ani tentokrát, dostanete emailovou zprávu s výzvou kontaktovat příslušné odběrné místo PPL/GEIS. Zásilka bude zásilka uložena k převzetí 7 dní. V průběhu této lhůty Vás PPL/GEIS bude o uložení ještě jednou informovat.

.

Doručení do zahraničí (mimo Českou republiku a Slovensko)

Zboží bohužel do jiných zemí, než jsou ty uvedeny výše, nezasíláme. Pro většinu ostatních států máme obchodního partnera, u kterého lze naše modely zakoupit. V případě zájmu o kontakt na něj nás neváhejte kontaktovat. Přehled našich zahraničních velkoobchodních partnerů naleznete ZDE.

.

 Upozornění:  Zboží rozesíláme pouze po území České republiky s Slovenska (!). V případě platby objednávky, u které bude vyplněna jiná země, než je uvedeno výše, bude platba vrácena, ale bude z ní účtován manipulační poplatek ve výši 5 EUR!

 Warning:  Goods are dispatched only to Czech Republic and Slovakia (!). In case of payment of an order in which another country of delivery will be filled in, the payment will be refunded, but a handling fee of 5 EUR will be charged!

.

Kontrola při přebírání zásilek

Zkontrolujte, prosím, při přebírání zásilky stav jejího obalu (v ideálním případě i obsah). S ohledem na „křehkost“ produktů je možné, že neodbornou manipulací s balíkem může během přepravy dojít k poškození produktu, aniž by byl poškozen obal!

V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky nebo při převzetí u přepážky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, abychom se dohodli na dalším postupu.

Doplňující informace, týkající se poškození zásilek během přepravy, naleznete ZDE.