Doprava a balné

Kdy nemusíte platit za dopravu a balné?

V případě maloobchodní objednávky zboží v hodnotě vyšší než 3 500 Kč (vč. DPH) je doprava a balné po České republice a Slovensku ZDARMA!
V případě velkoobchodní objednávky zboží v hodnotě vyšší než 5 000 Kč (bez DPH) je doprava a balné po České republice ZDARMA!

Doručení do České republiky

Česká pošta - Balík do ruky - 130 Kč (vč. DPH)

Objednané zboží Vám po expedici Česká pošta doručí v co nejkratší možné době a to až domů. O termínu doručení Vás bude Česká pošta informovat prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailem.

Kde se Váš balíček nachází, si můžete ověřit v on-line systému České pošty: Sledování zásilky

Pokud Vás kurýr České pošty nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště. Na té bude zásilka uložena k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní. V průběhu této lhůty Vás Česká pošta bude o uložení ještě jednou informovat. Na kontaktu na zanechaném oznámení (nebo v informačním e-mailu) si můžete s Českou poštou domluvit opětovné doručení až domů v termínu, který Vám bude lépe vyhovovat. Případně můžete změnit i místo dodání: Změna termínu nebo místa pro dodání.

Kurýr PPL/GEIS - 130 Kč (vč. DPH)

Expresní doručení běžného balíku po celé České Republice. Objednané zboží Vám PPL/GEIS doručí nejbližší pracovní den po expedici z našeho skladu až domů. Jakmile PPL/GEIS převezme Vaši zásilku, odešle Vám SMS s předpokládaným termínem doručení. V den, kdy Vám bude balíček doručován, dostanete další SMS zprávu s časovým rozmezím, ve kterém Vás řidič navštíví. Než k vám přijede dodávka PPL/GEIS, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení bývá od 8 do 18 hodin.

Průběh doručování zásilky můžete sledovat v on-line systému: Sledování zásilky PPL / Sledování zásilky GEIS

Pokud Vás kurýr PPL/GEIS nezastihne doma, budete o tom okamžitě informováni emailem. PPL/GEIS se bude snažit doručit Vaši zásilku na druhý pokus. Předtím opět dostanete SMS s informací o novém datu doručení. Podle uvedených dispozic máte možnost přímo na www.pplbalik.cz nebo www.geis-group.cz provést změnu místa doručení, data doručení, příjemce balíku. Pokud se zásilku nepodaří doručit ani tentokrát, dostanete emailovou zprávu s výzvou kontaktovat příslušné odběrné místo PPL/GEIS. Zásilka bude zásilka uložena k převzetí 7 dní. V průběhu této lhůty Vás PPL/GEIS bude o uložení ještě jednou informovat.

Doručení na Slovensko

Kurýr PPL/GEIS - 250 Kč (vč. DPH)

Expresní doručení běžného balíku po celém Slovensku. Objednané zboží Vám PPL/GEIS doručí nejbližší pracovní den po expedici z našeho skladu až domů. Jakmile PPL/GEIS převezme Vaši zásilku, odešle Vám SMS s předpokládaným termínem doručení. V den, kdy Vám bude balíček doručován, dostanete další SMS zprávu s časovým rozmezím, ve kterém Vás řidič navštíví. Než k vám přijede dodávka PPL/GEIS, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení bývá od 8 do 18 hodin.

Průběh doručování zásilky můžete sledovat v on-line systému: Sledování zásilky PPL / Sledování zásilky GEIS

Pokud Vás kurýr PPL/GEIS nezastihne doma, budete o tom okamžitě informováni emailem. PPL/GEIS se bude snažit doručit Vaši zásilku na druhý pokus. Předtím opět dostanete SMS s informací o novém datu doručení. Podle uvedených dispozic máte možnost přímo na www.pplbalik.cz nebo www.geis-group.cz provést změnu místa doručení, data doručení, příjemce balíku. Pokud se zásilku nepodaří doručit ani tentokrát, dostanete emailovou zprávu s výzvou kontaktovat příslušné odběrné místo PPL/GEIS. Zásilka bude zásilka uložena k převzetí 7 dní. V průběhu této lhůty Vás PPL/GEIS bude o uložení ještě jednou informovat.

Doručení do zahraničí (mimo Českou republiku a Slovensko)

Zboží bohužel do jiných zemí, než jsou ty uvedeny výše, nezasíláme. Pro většinu ostatních států máme obchodního partnera, u kterého lze naše modely zakoupit. V případě zájmu o kontakt na něj nás neváhejte kontaktovat. Přehled našich zahraničních velkoobchodních partnerů naleznete ZDE.

.

Upozornění k zásilkám!

Zkontrolujte, prosím, při přebírání zásilky stav jejího obalu (v ideálním případě i obsah). S ohledem na „křehkost“ produktů je možné, že neodbornou manipulací s balíkem může během přepravy dojít k poškození produktu, aniž by byl poškozen obal!

V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky nebo při převzetí u přepážky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, abychom se dohodli na dalším postupu.

Doplňující informace, týkající se poškození zásilek během přepravy, naleznete zde.